Často kladené dotazy
Je pro Vás těžké se zorientovat v našem profesním slovníku? Za kým jít, když chci medikaci, za kým, když chci svému životu více porozumět v souvislostech? Co když nebudu moci na terapii přijít? Všechny informace naleznete níže nebo na našem blogu. Pokud si ani tak nebudete vědět rady, napište nám, poradíme si...
Často kladené otázky
- 01
Psycholog je absolvent magisterského jednoborového či dvouoborového studia psychologie na Filozofické či Pedagogické fakultě (titul Mgr.). Kromě znalostí z teoretických a aplikovaných psychologických disciplín, by měl znát i psychologickou metodologii a psychologické metody. Může se uplatnit ve výzkumu, podílet se na výuce psychologie, psychologické diagnostice či psychologickém poradenství. Psycholog léky nepředepisuje, měl by mít, ale základní přehled o psychiatrické medikaci.
- 02
Psychoterapeut je odborník, který absolvoval anebo se nachází v psychoterapeutickém výcviku. Psychoterapeutický výcvik trvá většinou v rozmezí 4 až 6 let, je podmíněn dalším vysokoškolským vzděláním v lékařství či humanitních vědách. To znamená, že psychoterapeutem může být lékař, zdravotní sestra, speciální pedagog, psycholog, sociální pracovník aj. Psychoterapeuti mohou být v ČR sdružování v řadě organizací například v České asociaci pro psychoterapii.
- 03
Psychiatr je absolvent lékařské fakulty (titul MUDr.) s následnou specializací v psychiatrii, je tedy lékařem a jako jediný může předepisovat medikaci. Konzultace s psychiatrem, pokud na stránkách nemá uvedeno jinak, jsou hrazeny z pojištění. Psychiatr může být zároveň psychoterapeutem pokud absolvuje psychoterapeutický výcvik.
- 04
Klinickým psychologem se odborník stává ve chvíli, kdy získá atestaci z klinické psychologie v navazujícím postgraduálním studiu. V případě, že má klinický psycholog smlouvy s pojišťovnami, může nabízet své služby hrazené z pojištění.
- 05
Objednat se lze pomocí rezervačního formuláře. Vyberete si jednoho z našich odborníků a po rozkliknutí "Rezervovat" Vás formulář provede objednávkou. Je potřeba vždy zvolit čas a hodinu.
Pokud si nejste jistí na koho se obrátit, můžete nás kontaktovat přes záložku Kontakt anebo napsat na email interse@interse.cz a my Vám rádi s výběrem odborníka rádi pomůžeme.
- 06
www.czap.cz/Eticky-kodex
- 07
Bezplatné zrušení a změna termínu konzultace je možná 48 hodin před začátkem domluveného termínu. V případě, že zrušíte sezení později, bude Vám účtována plná cena za konzultaci.
- 08
Na základě zákona č. 101/2000 Sb. O ochraně osobních údajů a Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR) zpracováváme osobní údaje klientů v následujícím rozsahu: jméno (příjmení není nutné), telefonní číslo, příp. email, a to pouze za účelem vzájemné komunikace (rušení a přesun sezení). Údaje nejsou zpřístupněny žádné třetí straně. V průběhu sezení si mohu kolegové poznamenávat osobní poznámky, které mají anonymizovanou podobu (klienti dle nich nejsou identifikovatelní). Nejsou proto osobním údajem dle zákona 101/2000 Sb. a nevztahují se na ně opatření o zpracování osobních údajů dle výše zmiňovaných zákonů.
S osobními daty klientů je nakládáno dle zákona č. 110/2009 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a nařízení (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů - dále jen "GDPR")
Osobní údaje klienta, včetně zvláštních kategorií osobních údajů jsou správcem zpracovávány v souladu s ustanovením čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR za účelem poskytování psychoterapeutických konzultací, psychologického poradenství případně jiné konzultační činosti v souladu s ustanovením čl. 6 odst. 1 písm. f) za účelem ochrany oprávněných zájmů správce v případě sporu ze smlouvy, pokud v konkrétním případě nepřevažují zájmy klienta nad zájmy správce.
Příjemce osobních údajů klienta je správce osobních údajů a na základě souhlasu klienta (u nezletilých klientů jeho zákonného zástupce) ve výjimečných případech rovněž osoby spolupracující se správcem, výhradně však v zájmu klienta a za účelem plnění smlouvy uzavřené mezi klientem (nebo u nezletilých klientů jeho zákonným zástupcem) a správcem.
Správce zpracovává osobní údaje klienta (u nezletilých klientů i jeho zákonného zástupce) na základě písemného souhlasu poskytnutého klientem nebo jeho zákonným zástupcem. Poskytnutí osobních údajů je nezbytným předpokladem pro relevantní poskytnutí služeb správcem klientovi. Správce uchovává osobní údaje klienta po dobu poskytování služeb klientovi a dále po dobu pěti let od poslední konzultace.
Klient (či jeho zákonný zástupce) bere na vědomí, že je oprávněn:
· Kdykoli odvolat udělený souhlas jako celek nebo pro některý z uvedených účelů samostatně
· Vyžádat si informace o tom, jaké osobní údaje jsou o něm zpracovávány
· Vyžádat si opravu nebo doplnění svých osobních údajů
· Žádat výmaz svých osobních údajů, pokud pro jejich zpracování nepřetrvává důvod
· Žádat omezení zpracování údajů, které jsou nepřesné, neúplné nebo u nichž
odpadl důvod jejich zpracování, ale nesouhlasí s jejich výmazem
· Žádat umožnění přenesení zpracovávaných údajů
· Dostat odpověď na svou žádost adresovanou správci bez zbytečného odkladu,
nejpozději do jednoho měsíce od obdržení žádosti správcem
· Podat stížnost k dozorovému úřadu (Úřad pro ochranu osobních údajů, pplk.
Sochora 27, Praha 7,170 000), pokud se domnívá, že zpracováním jeho osobních údajů je porušen GDPR.
- 09
Informace o klientech neposkytujeme žádným dalším osobám, byť by šlo o blízké příbuzné, ani institucím. Případné zprávy lze po domluvě s vybraným odborníkem vyhotovit v případě výslovného a odůvodněného přání klienta. Vzhledem k tomu, že se jedná o soukromou praxi, nejsou informace o klientech součástí další zdravotnické či jiné dokumentace.
- 10
Jednotliví členové týmu poskytují služby na vlastní účet a odpovědnost. Smluvní vztah vzniká pouze mezi konkrétním terapeutem a klientem. Provozovatel těchto internetových stránek nepřebírá vůči klientům žádnou odpovědnost, leda že sám vystupuje v roli psychologa/terapeuta/adiktologa.
Psychologie Interse, s.r.o. není zdravotnické zařízení, není ve smluvním vztahu se zdravotními pojišťovnami. Poskytovatelé služeb nemají povinnost vést o klientech dokumentaci a poskytovat záznamy o klientech jiným institucím ke kontrole. Důvěrnost a anonymita klientů vně centra je plně zachována.
- 11
Kdo jsme, co je účel stránky Interse.cz a k čemu slouží tyto Podmínky?
Společnost Psychologie Interse, s.r.o., se sídlem na adrese V Horní Stromce 2300/7, Praha 3 - Vinohrady, 130 00, Česká republika, identifikační číslo 17352193, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze pod sp. zn. C 369804 („Provozovatel“ nebo „my“) je provozovatelem internetové stránky www.interse.cz („Stránky“).
Stránky obsahují
· informace pro širokou veřejnost se zaměřením na psychoterapii i poradenství;
· informace a možnosti přihlášení na kurzy pro laickou veřejnost i odbornou veřejnost
· rezervační online kalendář umožňující klientům přihlásit se na službu zprostředkovanou odborníky na našich internetových stránkách
Prostřednictvím Stránek poskytujeme naše služby na základě smlouvy o poskytování služeb a užívání Stránek („Smlouva“) spočívající zejména v poskytnutí kontaktu s psychoterapeutem, kterého si klient vybral sám nebo mu byl doporučen.
Tyto obchodní podmínky („Podmínky“) se vztahují na Smlouvu, kterou jako Provozovatel Stránek uzavíráme s jakýmkoliv uživatelem, který si jejich prostřednictvím nebo na základě individuální komunikace s psychoterapeutem objednává jednotlivé Konzultace a účastní se jich („Klient“ nebo „vy“) (Klient a Provozovatel společně jako „Smluvní strany“).
Tyto Podmínky upravují naše vzájemná práva a povinnosti vzniklé v souvislosti nebo na základě Smlouvy. Tyto Podmínky jsou nedílnou součástí Smlouvy. Smlouvu si můžeme ujednat i za jiných podmínek, než upravují tyto Podmínky, v takovém případě mají přednost ujednání uvedená ve Smlouvě.
V případě, že máte zájem objednat se na Konzultaci přes naši Stránku, je nutné odsouhlasit tyto Podmínky, seznámit se se zásadami ochrany osobních údajů a uzavřít s námi Smlouvu.
Smlouva a Podmínky se řídí českým právem, zejména pak zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění posledních předpis. Pokud vztah založený Smlouvou (včetně Podmínek) obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak je sjednáno, že takový vztah se řídí českým právem. Toto ustanovení ale nemá vliv na aplikovatelná spotřebitelská práva.
Znění Podmínek můžeme kdykoli jednostranně měnit či doplňovat. Nové znění Podmínek je účinné 15. dnem jeho uveřejnění v rámci Stránek. O takové změně vás budeme informovat prostřednictvím informačního emailu. Pokud s novým zněním Podmínek nesouhlasíte, můžete Smlouvu okamžitě vypovědět e-mailem. Tím nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění Podmínek. Smlouva bude v takovém případě ukončena ke dni předcházejícímu datu účinnosti oznamované změny. Pokud nevyužijete své právo Smlouvu vypovědět, nové znění Podmínek bude považováno jako odsouhlasené.
Pokud nás potřebujete kontaktovat, můžete to udělat prostřednictvím těchto kontaktních údajů:
Psychologie Interse, s.r.o.
V Horní Stromce 2300/7
130 00 Praha 3
e-mail: interse@interse.cz
tel.: +420 736 277 157
Ozveme se Vám co nejdříve zpět.
2. Pro koho jsou Stránky určeny?
Stránky jsou určeny pro širokou veřejnost k získání povědomí o tématu psychoterapie a duševního zdraví. Kromě toho je možné si prostřednictvím Stránek sjednat schůzku („Konzultace“) s konzultantem v oblasti terapie („Terapeut“).
3. Poskytujeme zdravotní služby?
Zdravotní služby neposkytujeme. Prostřednictvím naší Služby terapeutů nejsou poskytovány ani zprostředkovávány zdravotní služby ve smyslu zákona č. 372/2011 Sb., o zdravotních službách. Zprostředkování ani poskytování zdravotních služeb není záměrem ani účelem jak Provozovatele, Terapeutů, tak Stránek.
Využíváním Konzultací vstupujete dobrovolně a na vlastní žádost do kontaktu s Terapeutem. Berete na vědomí, že tento kontakt a komunikace v rámci Konzultací není součástí zdravotní péče a Terapeut nepřebírá odpovědnost za váš zdravotní stav.
Pokud v rámci Konzultace dostanete od Terapeuta doporučení k vyhledání odborné pomoci, jste povinni tato doporučení zvážit a zohlednit je v dalším svém postupu. Provozovatel ani Terapeut nenesou jakoukoliv odpovědnost za vaše jednání před, při nebo po Konzultaci. Odpovědnost za všechna svá rozhodnutí a jednání nesete vždy sami.
4. Jak dojde k uzavření Smlouvy?
Smlouvu spolu uzavřeme prostřednictvím potvrzení vaší první rezervace v online systému, kdy je Smlouva uzavřena a nabývá účinnosti okamžikem doručení akceptace rezervace z naší strany kterou vám zašleme na vaši emailovou adresu, kterou v rámci rezervace uvádíte.
Berete na vědomí, že nejsme povinni uzavřít Smlouvu (můžeme odmítnout provést rezervaci) zcela dle svého uvážení, a to zejména s osobami, které dříve porušily Smlouvu (včetně Podmínek) nebo jednaly v rozporu s obecně závaznými právními předpisy.
Odsouhlasením Podmínek a potvrzením, že jste se seznámili se zásadami ochrany osobních údajů projevujete svůj souhlas s uzavřením Smlouvy, na základě které vám umožníme užívat náš online rezervační systém a využívat naše Služby. Užívání Stránek za účelem objednání na Konzultace je tedy možné pouze na základě alespoň jedné, zpravidla té první rezervace prostřednictvím které budete moci objednat si další jednotlivé termíny Konzultací a využívat další naše Služby. Nejste povinni kromě první rezervace využívat náš rezervační systém opakovaně. Další spolupráce je již na Vás a na domluvě s terapeutem, u kterého jste vytvořili rezervaci.
5. Jak probíhá rezervace prvního termínu na stránkách?
Rezervace probíhá prostřednictvím Stránek, kde vyplníte požadované údaje, odsouhlasíte vaše seznámení se s Podmínkami a zásadami ochrany osobních údajů a tím odsouhlasíte uzavření Smlouvy.
Následně po dokončení rezervace Vám zašleme potvrzující email o úspěšné rezervaci na váš e-mail, který jste zadali při rezervaci nebo Vás poprosíme o zvolení jiného terapeuta v případě, že Vámi zvolený bude mít již plnou kapacitu.
Při rezervaci jste povinni uvést jméno, příjmení, svou emailovou adresu a telefonní číslo s tím, že tyto údaje budou sloužit pro rezervaci prvního termínu u terapeuta a zároveň díky telefonnímu číslu Vám budeme moci potvrdit rezervaci skrze naši recepci, kde se budete moci doptat na případné otázky. Ostatní údaje, které je možné při registraci uvést, jsou nepovinné, nicméně v případě, že je vyplníte, musíte uvést údaje pravdivé a v případě jejich změny během užívání jste povinni nám jejich změnu nahlásit bez zbytečného odkladu.
Neodpovídáme vám za jakoukoliv újmu, která by vám vznikla uvedením nepravdivých nebo nesprávných údajů při registraci na Stránkách. Správnost a pravdivost údajů vámi údajů nijak neověřujeme.
Pro využívání Služeb a přihlašování na Konzultace musíte být starší 18 let, v takovém případě můžete docházet na terapii bez souhlasu vašeho zákonného zástupce. V případě, že jste mladší 18 let, prohlašujete, že souhlas vašeho zákonného zástupce máte, případně, že jste dostatečně rozumově vyspělí na to, abyste dokázali všechna rizika a podmínky Smlouvy a poskytování Služeb uvážit sami. Pokud váháte, vždy se raději poraďte se svým zákonným zástupcem a vyžádejte si jeho souhlas.
6. Co je obsahem našich Služeb?
Na základě Smlouvy se vám zavazujeme poskytovat Služby. Umožníme vám využívat Stránky za účelem sjednání Konzultace s vámi vybraným Terapeutem, a případně využívat další služby, které vám Stránky umožňují.
Berete na vědomí, že nejsme poskytovatelem Konzultací. Konzultace jsou poskytovány Terapeuty, se kterými uzavíráte zvláštní smlouvu o poskytování služeb terapie („Smlouva s Terapeutem“). Smlouva s Terapeutem se řídí podmínkami uvedenými v čl. 9 těchto Podmínek.
Berete na vědomí, že objednávkou Konzultace prostřednictvím Stránek nevzniká žádný smluvní vztah mezi námi a vámi. Veškeré smluvní vztahy plynoucí z objednání Konzultace vznikají mezi příslušným Terapeutem a vámi.
Pokud porušíte povinnosti těchto Podmínek vůči nám nebo vůči Terapeutovi, ať úmyslně nebo neúmyslně, odpovídáte za způsobenou újmu a zavazujete se nahradit nám veškeré náklady, které bylo z naší strany nutné vynaložit k nápravě závadného stavu vzniklého v důsledku vašeho porušujícího jednání.
Prosíme, vezměte na vědomí, že obsah Stránek včetně profilů Terapeutů má pouze informační charakter a nepředstavuje propagaci nebo schválení popisovaných či zobrazených produktů, služby, postupů, procedur, výrobců, poskytovatelů, značky nebo myšlenky.
Berete na vědomí, že Stránky nemusí být dostupné nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu našeho hardwarového a softwarového vybavení, popřípadě nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob, které pro nás zajišťují provoz Stránek nebo jiných souvisejících služeb, z důvodu vyšší moci, jednání třetí osoby či výpadku elektrické energie či konektivity.
7. Jak se objednat na Konzultaci a jak Konzultace probíhá?
Prostřednictvím Stránek si můžete objednat termín Konzultace u vybraného Terapeuta s vybranou specializací přes jeho Profil Terapeuta, kde jednotliví Terapeuti vypisují volné termíny Konzultací.
Objednávku Konzultace provedete prostřednictvím dané nabídky dostupné na konkrétním Profilu Terapeuta. V rámci objednávkového formuláře vyplníte potřebné údaje a případně specifikaci vašeho zadání. Zadáním objednávky udělujete svůj souhlas s uzavřením Smlouvy s Terapeutem.
Samotná Konzultace probíhá na naší provozovně V Jámě 1, Praha 1 či online,dle domluvy s terapeutem.
Jedna Konzultace trvá 50 minut, případně 90 minut při párovém terapii nebo terapii, které se účastní více Klientů. Objednat Konzultaci lze nejpozději 48 hodin předem. Během Konzultace se Klient s Terapeutem domlouvá na další spolupráci individuálně dle potřeb klienta.
Zrušit objednanou Konzultaci můžete nejpozději 48 hodin před jejím termínem. Konzultaci můžete zrušit přes email interse@interse.cz či přímo oslovneím terapeuta, na kterého již máte díky naší vzájemné domluvě email.
V případě, že se sjednané Konzultace nezúčastníte nebo ji nezrušíte postupem popsaným výše, uhrazená částka za Konzultaci propadá jako paušalizovaná náhrada újmy za naplánovanou Konzultaci ve prospěch Terapeuta.
V případě, že bude Konzultace zrušena ze strany Terapeuta nebo Konzultace neproběhne z důvodu na straně Terapeuta, je na dohodě mezi Vámi a Terapeutem jak tuto situaci budete vzájemně řešit.
8. Jak za Konzultaci zaplatit?
Cenu za 1. Konzultaci je možné hradit pouze hotově na místě provozovny V Jámě 1, Praha 1. Další platby jsou na řešení mezi Vámi a terapeutem.
9. Kdy uzavírám Smlouvu s Terapeutem a co je jejím obsahem?
Provedením rezervace Konzultace, tedy odesláním objednávky skrze rezervační online kalendář uzavírám Smlouvu s Terapeutem.
Terapeut dodává na základě Smlouvy s Terapeutem Klientovi služby spočívající v konzultační činnosti či psychoterapii a Klient bere na vědomí a souhlasí s tím, že rady a doporučení poskytnuté Terapeutem během Konzultací nemají za účel nahradit rozhodování a vůli Klienta v jeho záležitostech.
Na prvním setkání terapeut podepisuje s klientem vlastní terapeutickou smlouvu, která upravuje vztah mezi Terapeutem a Klientem.
Nad rámec, co je stanoveno v těchto Podmínkách, neponesete žádné dodatečné náklady vůči Terapeutovi v souvislosti se zrušením Konzultace.
Informace sdělené Terapeutovi v průběhu Konzultace jsou považovány za důvěrné a Terapeut se v rámci platné právní úpravy zavazuje k mlčenlivosti o nich. Mlčenlivost Terapeuta je omezena zejména tím, pokud by měl dle trestního zákoníku tzv. oznamovací povinnost o tom, že byl nebo mohl být spáchán trestný čin.
Berete na vědomí a souhlasíte s tím, že Terapeut v zájmu zajištění co nejvyšší kvality poskytované Konzultace může konzultovat průběh a vedení Konzultace v rámci své supervize s dalšími odborníky. Pokud si Klient přeje, aby některé části Konzultací zůstaly přísně důvěrné (Terapeut nebude oprávněn sdělit jejich obsah komukoliv třetímu, s výhradou dle ustanovení o mlčenlivosti výše), sdělí to bez odkladu Terapeutovi. Terapeut se zavazuje toto přání Klienta bezvýhradně respektovat.
Vyřizování vašich stížností zajišťujeme prostřednictvím elektronické adresy interse@interse.cz. Informaci o vyřízení vaší stížnosti vám zašleme na vaši emailovou adresu.
10. Jaká jsou vaše práva z vadného plnění a jak je uplatnit?
Pokud vám Terapeut neposkytne Konzultaci řádně a včas nárok na rezervaci náhradního termínu Konzultace s Terapeutem dle vašeho výběru.
Práva z vad plnění uplatňujte prosím u nás jako Provozovatele Stránek, a to buď písemně na adrese našeho sídla anebo na naší emailové adrese interse@interse.cz O průběhu a vyřízení uplatněného práva na náhradu újmy budete informováni prostřednictvím kontaktních údajů, které jste uvedli v objednávce příslušné Konzultace.
Vyvíjíme a používáme nástroje, abychom zajistili, že Stránka bude bezpečná pro všechny. V případě, kdy zaznamenáte jakékoliv porušení Podmínek a/nebo obecně závazných předpisů, můžete to nahlásit prostřednictvím e-mailu interse@interse.cz Každé takové nahlášení bereme velice vážně a aktivně jej řešíme.
11. V jakém rozsahu odpovídáte při používání Stránek? Je nějak omezena odpovědnost nás jako Provozovatele Stránek?
Společnost nenese jakoukoliv odpovědnost za Konzultace a obsah vložený na Profilu Terapeuta stejně tak jako za řádné poskytnutí Konzultace. Za jakoukoliv újmu způsobenou Konzultací nebo informací Terapeuta odpovídá v celém rozsahu Terapeut. Platí ale, že vy odpovídáte vždy za své vlastní jednání před, během i po Konzultaci.
Neneseme odpovědnost za případnou újmu způsobenou zneužitím Stránek, a to z jakéhokoliv důvodu (zejména z důvodu vyšší moci, jednání třetí osoby či Klienta, výpadku elektrické energie či konektivity). Neneseme odpovědnost za jakoukoliv újmu (včetně ušlého zisku), která by vznikla v důsledku užívání Stránek nebo z důvodu omezení či přerušení jejich dostupnosti, dále neneseme odpovědnost za přerušení poskytování Služeb, pokud je toto způsobeno třetími osobami nebo vyšší mocí (například kybernetický útok, dlouhodobý výpadek dodávky elektřiny nebo telekomunikačního spojení, nesprávný servis prostřednictvím servisních společností) nebo Terapeutem (například nesprávná manipulace s Online rezervačním kalendářem. Pro tyto případy se vzdáváte práva na náhradu újmy.
12. Na jak dlouho je Smlouva uzavřena a jak je možné ji ukončit?
Kterákoliv Smluvní strana může Smlouvu vypovědět písemnou (i emailem) výpovědí adresovanou druhé Smluvní straně na emailovou adresu druhé Smluvní strany. Výpovědní doba je jeden měsíc a počíná běžet prvním dnem kalendářního měsíce následujícího po dni, kdy byla písemná výpověď doručena druhé Smluvní straně.
K zániku Smlouvy dochází mimo jiné také zrušením Účtu; tím nejsou dotčeny důvody zániku Smlouvy vyplývající z právní úpravy. Účet může být zrušen:
· po naší vzájemné dohodě;
· z důvodu porušení Smlouvy (včetně Podmínek) na straně Klienta
· v případě neaktivity delší než 12 měsíců.
Smluvní strany mohou od Smlouvy odstoupit pouze v případech stanovených zákonem. Smluvní strany nemohou od Smlouvy odstoupit ohledně plnění, která si již vzájemně poskytly.
13. Jak je to s duševním vlastnictvím?
Jsme výlučným a neomezeným vykonavatelem veškerých majetkových a v nejširším možném a zákonem dovoleném rozsahu i osobnostních práv ke Stránkám jako autorskému dílu ve smyslu zákona č. 121/2000 Sb., autorský zákon, ve znění pozdějších předpisů („Autorský zákon“).
Uzavřením Smlouvy vám udělujeme omezené právo Stránku užít v rozsahu dle funkcionalit.
Veškerá naše práva (jak majetková, tak osobnostní, u nichž to zákon dovoluje) ke Stránce zůstávají zachována nám.
14. Co se děje s vašimi osobními údaji?
Provozovatel i Terapeut nakládají s vašimi osobními údaji dle platných právních předpisů za účelem plnění Smlouvy a poskytování služeb dle těchto Podmínek.
S osobními daty klientů je nakládáno dle zákona č. 110/2009 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a nařízení (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů (obecné nařízení o ochraně osobních údajů - dále jen "GDPR")
Osobní údaje klienta, včetně zvláštních kategorií osobních údajů jsou správcem zpracovávány v souladu s ustanovením čl. 6 odst. 1 písm. b) GDPR za účelem poskytování psychoterapeutických konzultací, psychologického poradenství případně jiné konzultační činosti v souladu s ustanovením čl. 6 odst. 1 písm. f) za účelem ochrany oprávněných zájmů správce v případě sporu ze smlouvy, pokud v konkrétním případě nepřevažují zájmy klienta nad zájmy správce.
Příjemce osobních údajů klienta je správce osobních údajů a na základě souhlasu klienta (u nezletilých klientů jeho zákonného zástupce) ve výjimečných případech rovněž osoby spolupracující se správcem, výhradně však v zájmu klienta a za účelem plnění smlouvy uzavřené mezi klientem (nebo u nezletilých klientů jeho zákonným zástupcem) a správcem.
Správce zpracovává osobní údaje klienta (u nezletilých klientů i jeho zákonného zástupce) na základě písemného souhlasu poskytnutého klientem nebo jeho zákonným zástupcem. Poskytnutí osobních údajů je nezbytným předpokladem pro relevantní poskytnutí služeb správcem klientovi. Správce uchovává osobní údaje klienta po dobu poskytování služeb klientovi a dále po dobu pěti let od poslední konzultace.
Klient (či jeho zákonný zástupce) bere na vědomí, že je oprávněn:
· Kdykoli odvolat udělený souhlas jako celek nebo pro některý z uvedených účelů samostatně
· Vyžádat si informace o tom, jaké osobní údaje jsou o něm zpracovávány
· Vyžádat si opravu nebo doplnění svých osobních údajů
· Žádat výmaz svých osobních údajů, pokud pro jejich zpracování nepřetrvává důvod
· Žádat omezení zpracování údajů, které jsou nepřesné, neúplné nebo u nichž
odpadl důvod jejich zpracování, ale nesouhlasí s jejich výmazem
· Žádat umožnění přenesení zpracovávaných údajů
· Dostat odpověď na svou žádost adresovanou správci bez zbytečného odkladu,
nejpozději do jednoho měsíce od obdržení žádosti správcem
· Podat stížnost k dozorovému úřadu (Úřad pro ochranu osobních údajů, pplk.
Sochora 27, Praha 7,170 000), pokud se domnívá, že zpracováním jeho osobních údajů je porušen GDPR.
15. Závěrečná ustanovení
Provozovatel si vyhrazuje právo ukončit provozování terapeutických služeb a/nebo poskytování služeb prostřednictvím Serveru kdykoliv, a to i bez uvedení důvodu. V případě, že toto nastane, pak Provozovatel zajistí, aby proběhli dosavadní objednané konzultace mezi Terapeutem a Klientem tak, jak bylo do té doby sjednáno.
Případná neúčinnost či neplatnost jakéhokoliv ustanovení Podmínek nemá za následek jejich neúčinnost nebo neplatnost. Namísto neplatného nebo neúčinného ustanovení Podmínek nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému nebo neúčinnému ustanovení co nejvíce přibližuje.
K poskytování Služeb a provozování Stránek jsme oprávněni na základě živnostenského oprávnění, živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad.
Tyto Podmínky nabývají platnosti a účinnosti dne 15.11. 2022. Změna Podmínek je vyhrazena.
Kontakt
+420 736 277 157
Adresa
V Jámě 1, 4. patro
Praha 1, 110 00